Velvyslanectví České republiky v Pekingu

Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo

Když se „rodí“ trh – veletrhy ISPO China

Zatímco poslední dvacetiletí bylo ve znamení objevování nových trhů Čínou, v posledních letech se karta obrací. V Číně se objevují nové trhy. Jedním z nich je také zboží pro nově se rodicí střední třídu – třeba takové, jako je sportovní a outdoorové vybavení prezentované na šestém ročníku veletrhu China ISPO.

China ISPO je mladším sourozencem jednoho z největších sportovních veletrhů ISPO Mnichov. Letošní  šestý ročník čínského ISPO tak mohl plně těžit ze zkušeností německých organizátorů. Stále doznívající ohlasy olympijských her v roce 2008 (a probuzený čínský zájem o sport) pak znamenal, že o návštěvníky veletrhu nebyla na první pohled nouze (čísla o návštěvnosti však zatím zveřejněna nebyla).

Vedle zaběhlých globálních značek (North Face, Garmont, K2 …) se veletrhu také zúčastnily progresivní české značky Lanex (lana Tendon) a Alpine Pro.

 

 

Tedon