português  česky 

rozšířené vyhledávání
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo

Charitativní bazar v Brasília

Dne 10. listopadu 2012 se uskutečnil v Brasília tradiční charitativní bazar. Akce proběhla v reprezentačních prostorách Klubu armády. Velvyslanectví ČR v Brasília se bazaru zúčastnilo prezentačním stánkem, o který byl velký zájem ze strany brazilského publika.

Podle organizátorů bazar navštívilo přes tisíc návštěvníků. Velvyslanectví reprezentovalo ČR informačním stánkem, kde byly prezentovány a distribuovány propagační materiály ministerstva zahraničí, Czechtourism, ČC, a některých českých firem, které dodaly propagační materiály (mj. Moser, Pilsen Urquell, divadla Image a Loutkové divadlo v Praze). Zájemcům byly podávány informace o tradičních českých produktech a turistických atrakcích (festivalech, koncertech, hudbě, divadle, film. a loutkové tvorbě, českém křišťálu, kuchyni, pivu, sportovních úspěších aj.). Za použití přenosného počítače a monitoru byla instalována projekce videí ve vysokém rozlišení Czechtourism na LCD televizoru, která se setkala s značným zájmem publika a odlišila stánek ČR od ostatních účastníků. Návštěvníci ocenili a hojně využívali možnosti degustace tradičních českých likérů (Fernet, Becherovka). Díky spolupráci s místní CK Accross (která hradila větší část účastnického poplatku) při organizaci stánku se podařilo rozšířit nabídku o aktuální ceníky a nabídky zájezdů do ČR a praktické informace pro zájemce o zájezd do ČR.

Akci hodnotíme jako velmi úspěšnou. O prezentaci ČR byl velký zájem. Byla rozdáno přibližně 300 ks informačních materiálů a zodpovězeny desítky dotazů. Při použití minimálních finančních prostředků se podařilo prezentovat ČR jako atraktivní turistickou destinaci a úspěšnou zemi. Potěšilo nás množství pozitivních reakcí od návštěvníků, kteří se bazaru účastnili v loňském roce, a kteří se na základě našeho doporučení inspirovali k cestě do ČR a byli velmi spokojení. Potvrzuje se, že ČR je u Brazilských turistů v současnosti oblíbenou výletní destinací. Dle údajů Czechtourism se ČR v absolutních číslech v žebříčku oblíbenosti destinací drží u Brazilců na výborném 8. místě ze všech evropských zemí. Počet turistů z Brazílie v ČR za první tři kvartály roku 2012 byl 45 tisíc, což znamaná meziroční nárůst o 29 %!

Děkujeme všem kolegům ZÚ, kteří se na akci ve svém volném čase podíleli a poskytli ze svých zdrojů produkty k výzdobě a prezentaci na stánku.

Fotodokumentace: