česky 

rozšířené vyhledávání

Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo Twitter

Okřídlený šíp a jeho projekt Škoda Family se představují čínskému publiku

Rezidence velvyslanectví v Pekingu se změnila 6. listopadu ze dne na den k nepoznání. Vidět kolem zaparkované škodovky není zas takové překvapení, neboť úřad jezdí se Superby a Oktáviemi každý den. Tentokrát jich ale bylo opravdu nepočítaně a nechyběla ani malá, leč elegantní Fabie.

Přibyla obří obrazovka, na které běžel dokola reklamní snímek o Škodovce, mohutná zvuková aparatura pro dobrý poslech, uvnitř se rozmnožily malé stolky s barovými židličkami pro pozvané novináře, pódium pro vystupující, prosklené vitríny zvýrazňující detaily, které dokreslují celý projekt a ukazují, jak vážně bere automobilka péči o kvalitu a zákazníka. Největší změna ovšem proběhla v předsálí, které se díky pečlivému a nápaditému aranžmá změnilo ve stylovou jídelnu pro čtyři desítky účastníků, kde se po skončení oficiální části podávala večeře s cateringem z francouzské restaurace.

Přítomní novináři z deníků, specializovaných magazínů, internetových médií či televizních stanic si vyslechli úvodní přednášku moderátorky a zástupců automobilky, aby se pak na závěr pobavili vystoupením Škoda Family, ztělesněné rodinkou reklamních herců a pejska, oblečených ve stylu a barvách firmy. Smyslem projektu je poukázat na význam propojení zákazníků s automobilkou, vycházení vstříc jejich potřebám a přáním, jakož i zpětné vazbě o tom, co se výrobci podařilo a kde je potřeba přijít se zlepšením. Ohlas, který měla tato prezentační akce v čínských médiích, ukazuje, že se podařilo publikum zaujmout a zvolená cesta může být dalším nástrojem pro zviditelnění modelů Škoda Auto na čínském trhu.

Galerie


skoda day