Konzulát České republiky v Sydney

česky  english 

rozšířené vyhledávání

Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo

Výběrové řízení - administrativní referent konzulárního oddělení konzulátu ČR v Sydney.

V souvislosti s nástupem administrativní pracovnice konzulárního úseku na mateřskou dovolenou hledá konzulát České republiky v Sydney pracovníka/pracovnici na dočasně uvolněnou pozici. Předpokládaná doba zaměstnání na dobu určitou je prosinec 2013 až leden 2015. Jedná se o plný pracovní úvazek. Pracovní doba je od 8:00 do 16:15. Vybraný uchazeč před nástupem pracovního poměru absolvuje nezbytné zaškolení.

Náplň práce:

Osobní, telefonická a písemná komunikace převážně s českými, australskými a novozélandskými klienty.

Přijímání žádostí a zpracování podkladů k žádostem z oblasti matriky, cestovních dokladů a státního občanství

Poskytování poradenství českým občanům

Vedení registrů

Požadavky:

aktivní znalost anglického jazyka na vysoké úrovni slovem i písmem

aktivní znalost českého jazyka na vysoké úrovni slovem i písmem

znalost práce s PC

trestní bezúhonnost v Austrálii  i v ČR

žadatel/ka musí splňovat imigrační podmínky pro dlouhodobý pobyt a práci na plný pracovní úvazek v Austrálii (dlouhodobé vízum, rezidentura, st. občanství AU apod.)

Místo výkonu práce:

Konzulát ČR v Sydney, Dover Heights, Military Road 169

Datum nástupu:       

po dohodě, předpokládaný termín prosinec 2013

Zájemci o  zaměstnání na K Sydney nechť laskavě zašlou (nejlépe obratem, nejpozději však do 30.10.2013) svůj strukturovaný životopis doplněný motivačním dopisem na e-mailovou adresu K Sydney sydney@embassy.mzv.cz  Vybraní uchazeči budou následně vyzváni k interview na konzulátu, kde budou obeznámeni s bližšími detaily.