Velvyslanectví České republiky v Taškentu

Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo

Z Prahy se obsluhují klienti ve Střední Asii

Kdy: 21.10.2010

Po portugalském Lisabonu, egyptské Káhiře, severokarolínském Raleighu a kanadském Torontu se Praha stala pátým městem na světě, ve kterém společnost Cisco otevřela své mezinárodní zákaznické centrum Center of Excellence. Zákaznické a partnerské centrum je vybaveno moderními technologiemi a prostředky pro spolupráci a komunikaci na dálku, mezi které patří i řešení Cisco TelePresence. Úkolem zaměstnanců je konzultovat se zákazníky a partnery otázky týkající se technologických i ekonomických dopadů plánovaných projektů a doporučit jim řešení na základě jejich specifických požadavků. Provoz centra je zajišťován italskou outsourcingovou společností On Line, která hledá do centra nové spolupracovníky. Nyní v Praze zaměstnává 40 odborníků, jejichž úkolem je poskytovat vzdálenou podporu 2 500 zákazníkům a 350 partnerům. Všichni pracovníci musí ovládat angličtinu a ještě aspoň jeden další cizí jazyk, aby se snadno dorozuměli se zákazníky a partnery z 27 zemí, včetně Uzbekistánu, Tádžikistánu nebo Kazachstánu. V průběhu jednoho roku by měl celkový počet zaměstnanců vzrůst na 80.