česky  english 

rozšířené vyhledávání
na_celou_sirku
Foto: ZÚ Abú Dhabí
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo

České firmy se představily na veletrhu Private Label and Licensing v Dubaji

České potravinářské firmy se díky projektu na podporu ekonomické diplomacie PROPED představily na veletrhu Private Label and Licensing v Dubaji. O všechny české firmy byl mezi nákupčími obrovský zájem. Účastníci našeho stánku se shodli, že tak zajímavý veletrh na počet možných kontaktů tady dlouho nebyl a předčil i zkušenosti z hlavního únorového Gulfoodu. A když bylo již druhý den veletrhu od několika zúčastněných zmíněno, že rozdali poslední katalogy a vizitky, kterých měli přes 200, šlo opravdu o úspěch.

Ve dnech od 7. do 9.11. se v Dubajském Světovém obchodním centru konal velmi zajímavý veletrh Gulfood Manufacturing, Private Label and Licensing, Yummex a Specialty Food.

Jak se původně předpokládalo, spojení několika veletrhů včetně pořádání mezinárodní soutěže kaváren a nabídka master kurzů s místními šéfkuchaři přitáhla nejen výbornou základnu vystavovatelů, ale také profesionální návštěvníky ze všech sousedních zemí.

V sekci Private Label and Licensing, které byla vyčleněna jedna hala pro privátní značky, se na ploše 60 metrů čtverečních díky projektu na podporu ekonomické diplomacie (PROPED) a Ministerstva zemědělství, které zastupoval zemědělský diplomat Lukáš Zamrzla, představilo 6 českých firem. Jmenovitě šlo o firmy Simandl, Bonavita, Ekofrukt, Goldim, Sweet Delights a firmu Semix. V nedaleké hale Yummex, která tradičně představuje cukrovinky, se představila známá česká firma Medovník.

O všechny zmíněné firmy byl mezi nákupčími a firmami obrovský zájem. Účastníci našeho stánku se shodli, že tak zajímavý veletrh na počet možných kontaktů tady dlouho nebyl a předčil i zkušenosti z hlavního únorového Gulfoodu.  A když bylo již druhý den veletrhu od několika zúčastněných zmíněno, že rozdali poslední katalogy a vizitky, kterých měli přes 200, šlo opravdu o úspěch. Kromě spousty kontaktů, obchodníků a majitelů řetězců projevily o české produkty zájem i taková jména, jako například Carrefour, Lulu Hypermarket, Life Pharmacy, Kibsons, nebo Noon (Amazon)

Příští rok se zkusíme vrátit ještě větší, připravenější a ve vyšším počtu.

 

Zpracoval: L. Zamrzla, zemědělský diplomat velvyslanectví ČR v Abú Dhabí