Systém pro objednávání žadatelů k příjmu žádostí o víza
24.11.2017 / 14:45 | Aktualizováno: 11.05.2022 / 13:10
Postup k objednání termínů pro podání žádostí o víza
Schengenská víza (do 90 dnů)
Termíny pro schůzku pro podání žádosti o vízum je nutné objednat na následující e-mailové adrese:
visa-schengen_abuja@mzv.cz
Počet termínů pro přijetí žádostí v nadcházejícím období: 60
Datum a čas spuštění nových objednávek na květen 2022 jsou:
neděle 15. května 2022 v 8:00 nigerijského času
Počet termínů pro přijetí žádostí o krátkodobá schengenská víza v nadcházejícím období:
Do emailové žádosti je nutné uvést následující údaje:
- číslo cestovního dokladu žadatele do předmětu zprávy - musí být shodné s číslem cestovního dokladu přiloženého k žádosti
- kopii cestovního dokladu žadatele v .pdf nebo .jpg formátu
- jméno a příjmení žadatele
- datum narození žadatele
- číslo cestovního dokladu
- účel žádosti o krátkodobé vízum (turistika, obchod, konference, návštěva rodiny nebo přátel, atd.)
- kontaktní údaje (telefon, e-mail)
Rezervace termínů pro podání žádostí o krátkodobá víza je nutné zasílat dle výše uvedených instrukcí do speciálně určené e-mailové schránky. Rezervace termínů zaslané do jiných e-mailových schránek nemohou být uznány a termín podání žádosti nebude v takovém případě přidělen.
Přílohou objednávky musí být kopie (.pdf, .jpg) datové stránky cestovního dokladu žadatele s fotografií a osobnímu údaji; bez této přílohy je objednávka považována za neplatnou.
Platí pravidlo jeden email = jeden žadatel s výjimkou pro nezletilé děti, jejichž žádost podávají rodiče či právní zástupci. Objednávka termínu pro daného žadatele může být odeslána pouze jednou a z jedné e-mailové adresy. V případě rezervace termínu pro identického žadatele odeslané opakovaně či z více než jedné e-mailové adresy najednou nebude akceptována ani jedna ze zaslaných rezervací a termín pro podání žádosti nebude udělen.
Odpovědi na objednávky budou zaslány emailem, ve kterém bude žadateli sdělen termín k podání žádosti. V případě zrušení termínu ze strany žadatele nelze stanovit nový termín bez obdržení nové objednávky.
V den objednaného termínu jsou žadatelé povinni se k podání žádosti dostavit na Velvyslanectví ČR v Abuji v 9:00 ráno, případně zastupitelský úřad telefonicky informovat o možném zpoždění způsobeném nepředvídatelnými okolnostmi. V jakémkoli jiném případě nebude podání žádosti umožněno a termín bude bez náhrady zrušen.
Dlouhodobá víza a povolení k pobytu (nad 90 dnů)
Datum a čas spuštění nových objednávek na květen 2022 jsou:
neděle 15. května v 8:oo nigerijského času
Na emaily zaslané před tímto termínem nebude brán zřetel a nebude na ně odpovídáno.
Termíny pro schůzku pro podání žádosti o dlouhodobé vízum / povolení k pobytu je nutné objednat na níže uvedených e-mailových adresách podle typu požadovaného pobytového titulu:
Dlouhodobé vízum za účelem studia: visa-student_abuja@mzv.cz
Počet termínů pro přijetí žádostí v nadcházejícím období: 10
Do emailové žádosti je nutné uvést následující údaje:
- číslo cestovního dokladu žadatele do předmětu zprávy - musí být shodné s číslem cestovního dokladu přiloženého k žádosti
- jméno a příjmení žadatele
- datum narození žadatele
- číslo cestovního dokladu
- účel pobytu
- kontaktní údaje (telefon, e-mail)
- kopii cestovního dokladu žadatele v .pdf nebo .jpg formátu
- kopii dokumentu dokládajícího účel pobytu v .pdf nebo .jpg formátu
Dlouhodobé vízum za účelem sportu: visa-sport_abuja@mzv.cz
Počet termínů pro přijetí žádostí v nadcházejícím období: 5
Do emailové žádosti je nutné uvést následující údaje:
- číslo cestovního dokladu žadatele do předmětu zprávy - musí být shodné s číslem cestovního dokladu přiloženého k žádosti
- jméno a příjmení žadatele
- datum narození žadatele
- číslo cestovního dokladu
- účel pobytu
- kontaktní údaje (telefon, e-mail)
- kopii cestovního dokladu žadatele v .pdf nebo .jpg formátu
- kopii dokumentu dokládajícího účel pobytu v .pdf nebo .jpg formátu
Zaměstnanecká karta, Modrá karta a Podnikání: employment_abuja@mzv.cz
Počet termínů pro přijetí žádostí v nadcházejícím období: zaměstnanecká karta: 2, modrá karta: 5
Do emailové žádosti je nutné uvést následující údaje:
- číslo cestovního dokladu žadatele do předmětu zprávy - musí být shodné s číslem cestovního dokladu přiloženého k žádosti
- jméno a příjmení žadatele
- datum narození žadatele
- číslo cestovního dokladu
- účel pobytu
- kontaktní údaje (telefon, e-mail)
- kopii cestovního dokladu žadatele v .pdf nebo .jpg formátu
- kopii dokumentu dokládajícího účel pobytu v .pdf nebo .jpg formátu
Ostatní (sloučení rodiny, výzkum aj.): visa_abuja@mzv.cz
Počet termínů pro přijetí žádostí v nadcházejícím období: 5
Do emailové žádosti je nutné uvést následující údaje:
- číslo cestovního dokladu žadatele do předmětu zprávy - musí být shodné s číslem cestovního dokladu přiloženého k žádosti
- jméno a příjmení žadatele
- datum narození žadatele
- číslo cestovního dokladu
- účel pobytu
- kontaktní údaje (telefon, e-mail)
- kopii cestovního dokladu žadatele v .pdf nebo .jpg formátu
- kopii dokumentu dokládajícího účel pobytu v .pdf nebo .jpg formátu
Obecné instrukce k podávání žádostí o dlouhodobé pobytové tituly:
Rezervace termínů pro podání žádostí o dlouhodobá víza a povolení k pobytu je nutné zasílat dle výše uvedených instrukcí do speciálně určených e-mailových schránek podle typu požadovaného pobytového titulu. Rezervace termínů zaslané do jiných e-mailových schránek než těch k tomu určených nemohou být uznány a termín podání žádosti nebude v takovém případě přidělen.
Přílohou objednávky musí být kopie (.pdf, .jpg) datové stránky cestovního dokladu žadatele s fotografií a osobnímu údaji + kopie stránky dokladu prokazujícího účel pobytu; bez uvedených příloh je objednávka považována za neplatnou.
Platí pravidlo jeden email = jeden žadatel s výjimkou pro nezletilé děti, jejichž žádost podávají rodiče či právní zástupci. Objednávka termínu pro daného žadatele může být odeslána pouze jednou a z jedné e-mailové adresy. V případě rezervace termínu pro identického žadatele odeslané opakovaně či z více než jedné e-mailové adresy najednou nebude akceptována ani jedna ze zaslaných rezervací a termín pro podání žádosti nebude udělen.
Odpovědi na objednávky budou zaslány emailem, ve kterém bude žadateli sdělen termín k podání žádosti. V případě zrušení termínu ze strany žadatele nelze stanovit nový termín bez obdržení nové objednávky.
V den objednaného termínu jsou žadatelé povinni se k podání žádosti dostavit na Velvyslanectví ČR v Abuji v 8:00 ráno, případně zastupitelský úřad telefonicky informovat o možném zpoždění způsobeném nepředvídatelnými okolnostmi. V jakémkoli jiném případě nebude podání žádosti umožněno a termín bude bez náhrady zrušen.
Upozorňujeme, že pokusy o hromadné zasílání registrací pomocí softwarových nástrojů mohou být antispamovým zabezpečením domény mzv.cz v zájmu zajištění funkčnosti systému pro všechny žadatele vyhodnoceny jako spam, v důsledku čehož nebude k takovýmto registracím přihlíženo.