Český start-up Koski zabodoval na belgické mezinárodní soutěži v Namuru
07.11.2016 / 12:08 | Aktualizováno: 09.04.2020 / 04:50
Český start-up KOSKI uspěl na KIKK Festival v Namuru, který se konal ve dnech 3.-5. listopadu 2016.
Hra KOSKI, reagující na aktuální trend, kdy si děti hrají s tablety a mobily, je populární rozšířená realita a hra rukama se pomalu vytrácí, byla jedním ze sedmadvaceti start-upů představených v rámci mezinárodní soutěže ,,Kikk Market“, což je showroom, který sdružuje inovativní, technologické a kreativní projekty, zejména v oblasti aplikací a softwarů.
Foto: FB KIKK Festival
Magnetická stavebnice Koski se skládá z dřevěných desek s různobarevnými magnetickými nálepkami a iPad aplikace. Hráči používají tablet, který stavebnici snímá a slouží jako ,,magické zrcadlo“, díky němuž se dětem otevírá zcela nový, unikátní a především tvořivější způsob hry spojující fyzický svět s rozšířenou realitou.
Zakladatelé úspěšného českého start-upu jsou Václav Mlynář a Jakub Pollág, oba absolventi oboru produktový design. Koski je původně projektem studia deFORM, to jest studia, které vzniklo z absolventské práce Václava Mlynáře během jeho studií na Royal College of Art v Londýně.
Studio deFORM bylo založeno v Praze, kde sídlilo až do roku 2014 a později bylo přesunuto do Londýna. Studio se zaměřuje zejména na interaktivní design, interiérovou a výstavní architekturu a kreativní umění. Mezi významné klienty studia deFORM patří mimo jiné světoznámé značky jako Nike, Heineken, Electrolux či Lasvit.
Více o projektu: http://www.koskigame.com/
Foto: Jakub Pollág a Václav Mlynář, FB Koski
Autorky článku: Tamara Katuščák, zástupce velvyslance a stážistka Kamila Repaňová
sledujte nás na