česky  english  română 

rozšířené vyhledávání
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo

Postup při vyřizování stížností

V informaci se uvádí jak lze podat stížnost, jaké jsou lhůty k jejímu vyřízení, které identifikační údaje by měla obsahovat apod.
 

Stěžovatelé jsou dle Společného předpisu ministra a státního tajemníka ze dne 31. ledna 2017 oprávněni se obracet se svými stížnostmi na nevhodné chování pracovníků Ministerstva zahraničních věcí České republiky v Praze či zastupitelského úřadu nebo na nesprávný úřední postup MZV ČR, resp. ZÚ na odbor Generální inspekce a interní audit MZV ČR. Stížnost se podává v českém jezyce. Postup podání stížnosti a další informace lze nalézt zde.

Stížnost lze rovněž podat na Velvyslanectví České republiky v Bukurešti telefonicky (+40 21 303 92 30), osobně (úřední hodiny pondělí – pátek od 8:00 h do 16:30 h), prostřednictvím elektronické pošty (bucharest@embassy.mzv.cz) či poštou (Embassy of the Czech Republic, Str. Ion Ghica Nr. 11, 030045 Bucharest). Stížnosti se na Velvyslanectví přijímají v češtině, rumunštině či angličtině.

Podání od osob, které nebyly dotčeny jednáním zaměstnance či úředním postupem, nelze považovat za stížnost ve smyslu Správního řádu.