español  česky 

rozšířené vyhledávání
na_celou_sirku
Foto: © Jaydeep @ Pixabay (ilustrační obrázek)
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo

Objednávání žadatelů o dlouhodobé pobytové tituly

Počínaje 1. únorem 2019 bude Velvyslanectví České republiky v Buenos Aires používat nový systém objednávání žadatelů o dlouhodobá víza a povolení k pobytu.

Informujeme, že za účelem předložení žádosti se musí žadatelé písemně objednat, a sice e-mailem na adresu buenosaires@embassy.mzv.cz s tím, že ke zprávě připojí naskenovaný doklad o příslušném účelu pobytu.

Upozorňujeme, že nebude-li zpráva doručena na uvedenou elektronickou adresu, anebo nebude-li obsahovat zmíněný naskenovaný doklad, žadatel neobdrží odpověď.

V případě splnění podmínek žadatel obdrží odpověď s uvedením dne a hodiny, kdy je objednán za účelem předložení žádosti na velvyslanectví. Objednávání bude probíhat v souladu s níže uvedeným systémem, který reflektuje jednotlivé účely pobytu a kapacitu velvyslanectví:

 

Pondělí           účel: studium                                   kapacita: 1 žádost

Úterý              účel: rodinný                                    kapacita: 1 žádost

Středa             účel: zaměstnanecká karta            kapacita: 1 žádost

Čtvrtek           účel: vědecký výzkum/ sport        kapacita: 2 žádosti

Pátek              ostatní účely                                     kapacita: 2 žádosti

 

Připomínáme, že úřední hodiny pro veřejnost konzulárního úseku velvyslanectví jsou pondělí-pátek, 10:00-12:00 hod.