english  česky 

rozšířené vyhledávání
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo

Kontakty na konzulární úsek a jeho omezený provoz, hygienická opatření

Osobní návštěva možná pouze na základě předchozího objednání e-mailem a při dodržení hygienických opatření.
 
E-mail: consulate_hague@mzv.cz  (v e-mailu prosíme uvést telefonní číslo)

Telefon v pracovní době (9 – 12, 13 – 16 hod.)
1. pro občany, kteří zůstávají v Nizozemsku: +31 (0)70 313 00 18
2. pro občany, kteří opouštějí Nizozemsko: +31 (0)6 41 31 51 28
3. pro cizince: +31 (0)70 33 00 16
 
Telefon mimo pracovní dobu pro české občany v akutní nouzi:
+31 (0)6 41 31 51 28

1. Provoz a objednání k osobní návštěvě konzulárního úseku

Služby poskytujeme pouze po předchozím objednání emailem vždy v ÚTERÝ 9 – 16 hod.

O termín návštěvy je nutno požádat emailem na adresu: consulate_hague@mzv.cz. Bez předchozího objednání e-mailem a následného potvrzení konzulárním pracovníkem nelze návštěvu realizovat.

Ve vlastním e-mailu uveďte vždy telefonní číslo a stručný popis záležitosti, kterou chcete vyřídit. Přehled poskytovaných služeb, průběh řízení atd. je k dispozici v části „Konzulární informace“ zde:

https://www.mzv.cz/hague/cz/viza_a_konzularni_informace/index.html

Také zrušení termínu je nutno oznámit emailem, pokud možno do pátečního poledne před stanoveným termínem. Jen takové oznámení lze spojit s žádostí o nový termín. Žádáme o ohleduplnost k ostatním klientům, kteří uvolněný termín mohou využít. Telefonické objednání či zrušení termínu nelze zajistit.

Telefonické konzultace s klienty slouží zejména pro zpřesnění konkrétních dokladů individuálně potřebných pro následnou návštěvu. Jejich přehled je vždy uveden v příslušné informaci na webové stránce úřadu.

Vyřízené doklady se předávají osobně jen tehdy, kdy je nelze odeslat poštou (např. cestovní pasy, listiny o nabytí či pozbytí občanství). Pokud to lze, zasíláme doklady českých úřadů na nizozemskou adresu registrovanou poštou. Po dobu omezení konzulárního úseku jsou zásilky klientům odesílány na naše náklady.

https://www.postnl.nl/en/mail-and-parcels/mail/registered-mail/

2. Hygienická opatření při návštěvě

Režim a hygienická opatření pro návštěvy úřadu jsou stanoveny v souladu s nizozemskými opatřeními:

https://www.government.nl/topics/coronavirus-covid-19/tackling-new-coronavirus-in-the-netherlands

a pravidly platnými v ČR:

https://www.vlada.cz/cz/epidemie-koronaviru/

V místnosti pro veřejnost nesmí být ve stejný čas více než dvě zletilé osoby. Prostor místnosti bohužel neumožňuje její využití jako čekárny. Rodinám doporučujeme omezit počet přítomných osob na nezbytné minimum.

Navíc je stanovena povinnost používat ochranné prostředky pro zakrytí úst a nosu (ústenka/rouška, případně šála, šátek) pro osoby starší 2 let.

Dezinfekce místnosti se provádí jednou týdně před návštěvou prvního objednaného klienta a ve stejný den po odchodu posledního klienta. Dezinfekční přípravek na ruce zajištěn v místnosti. Umytí rukou či použití toalety možné není.

3. Kontakty na konzulární úsek v pracovní době pro informace a konzultace

E-mail: consulate_hague@mzv.cz  (v e-mailu prosíme vždy uvést telefonní číslo)

Telefon v pracovní době (9 – 12, 13 – 16 hod.):
1. pro občany, kteří zůstávají v Nizozemsku: +31 (0)70 313 00 18
2. pro občany, kteří opouštějí Nizozemsko: +31 (0)6 41 31 51 28
3. pro cizince: +31 (0)70 33 00 16

Telefon mimo pracovní dobu pro české občany v akutní nouzi:
+31 (0)6 41 31 51 28