česky  english  bahasa indonesia 

rozšířené vyhledávání
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo

Žádosti o zaměstnaneckou kartu

Nařízením vlády České republiky  č. 233/2021 Sb. ze dne 7.6.2021 byla pro Zastupitelský úřad ČR v Jakartě stanovena závazná kvóta ročního příjmu žádostí o zaměstnanecké karty, a to v počtu 70 ročně. 

Žadatelé o  zaměstnaneckou kartu se registrují k podání žádosti na e-mailové adrese visa_jakarta@mzv.cz. Na žádosti o registrace podané jiným způsobem nebude brán zřetel.

V registračním e-mailu musí být uvedeny následující údaje:

  • jméno a příjmení žadatele
  • datum narození
  • číslo cestovního dokladu
  • účel pobytu žadatele
  • kontaktní údaje (telefon, e-mail)

V příloze e-mailové registrace musí být:

  • kopie datové stránky cestovního dokladu žadatele s fotografií a osobními údaji (formát pdf)
  • kopie stránky dokladu prokazujícího účel pobytu (formát pdf)

Bez uvedených náležitostí je registrace neplatná a nebude velvyslanectvím dále zpracována.

Po obdržení platné registrace zašle zastupitelský úřad žadateli konkrétní termín určený pro podání žádosti o zaměstnaneckou kartu. ​Stanovený termín nelze měnit.

Pokud je žadatel cizím státním příslušníkem, tj. není občanem Indonésie, Sultanátu Brunej nebo Východního Timoru, je oprávněn podat žádost o zaměstnaneckou kartu na Zastupitelském úřadu České republiky v Jakartě, pouze pokud při registraci doloží v registračním e-mailu doklad prokazující pobytové oprávnění v uvedených zemích, přičemž tento doklad musí prokazovat nepřetržitý pobyt delší než 1 rok.

KAŽDÝ ŽADATEL JE OPRÁVNĚN ZASLAT POUZE JEDEN REGISTRAČNÍ E-MAIL V RÁMCI AKTUÁLNĚ PROBÍHAJÍCÍHO REGISTRAČNÍHO PROCESU. Žadatelé, kteří zašlou VÍCE NEŽ JEDEN REGISTRAČNÍ E-MAIL, budou automaticky DISKVALIFIKOVÁNI.