Kolumbijská média
Kolumbie je považována za jednu z nejnebezpečnějších zemí světa pro činnost médií, byť situace se v poslední době mírně zlepšila. Více než 120 novinářů bylo zabito v 90. letech, řada z nich při práci na informacích týkajících se obchodu s drogami a korupce. Hlavním médiem v Kolumbii je televize, média jsou vlastněna jen několika velkými skupinami.
Tiskové agentury
- Agencia de Noticias de Nueva Colombia, ANNCOL (anncol.eu )
Deníky
- El Tiempo (eltiempo.terra.com.co/)- náklad 150 - 200 000
- El Espectador (www.elespectador.com) - náklad 150 000
- La República (www.larepublica.com.co) - náklad 70 - 74 000, ekonomické zaměření
- El Nuevo Siglo (www.elnuevosiglo.com.co) - náklad 42 700
- El Portafolio (www.portafolio.com.co) - náklad 45 000
- El Heraldo (www.elheraldo.com.co) - náklad 60 - 65 000
- El Mundo (www.elmundo.com)- náklad 26 000
Týdeníky
- Semana (semana.terra.com.co) - náklad 193 000, aktuální politické otázky
- Cambio (www.revistacambio.com) - náklad 99 360, informace, aktuální otázky, analýzy
Televize
- Canal 1 (www.mediaonline.net) - veřejnoprávní
- Seňal Colombia (www.senalcolombia.tv)- veřejnopávní, kulturní a vzdělávací
- Caracol (www.caracoltv.com)
- RCN (www.rcn.com.co)
- CityTV (www.citytv.com.co)
- Canal capital (www.canalcapital.gov.co)
- Telecaribe (www.telecaribe.com.co)
- Telepacífico (www.telepacifico.com
- Teleantioqia (www.teleantioquia.com.co)
- TV Andina
Rozhlas
- Caracol (www.caracol.com.co)
- Mega 97.9 (www.lamega.com)
- RCN (www.rcnradio.com.co)
- La X 103.9
Specializovaná média
- Dinero (www.dinero.com) – měsíčník věnovaný ekonomice a podnikání