Turistická prezentace zemí střední Evropy v Kuala Lumpur
10.10.2017 / 06:18 | Aktualizováno: 23.12.2020 / 04:40
(Archivní článek, platnost skončena 17.10.2022 / 00:15.)
Zahraniční kancelář CzechTourism v Hong Kongu ve spolupráci s velvyslanectvím ČR v Kuala Lumpur zorganizovala dne 5. října 2017 v Kuala Lumpur v hotelu RitzCarlton prezentační seminář pro malajsijské cestovní kanceláře s názvem Discover Central Europe. Cílem semináře, kterého se zúčastnilo přes 110 malajsijských subjektů, byla prezentace zemí Střední Evropy coby atraktivních turistických destinací. Z 14 firem, které přijely do Malajsie prezentovat svou nabídku, byla většina z České republiky. Národní turistické agentury České republiky, Maďarska, Polska a Slovenska zde též prezentovaly turistický potenciál jednotlivých zemí, stěžejní částí celé akce byl matchmaking s místními turistickými agenturami.
Akci, která měla za poslední 4 roky nejvyšší účast, uvedl velvyslanec ČR v Malajsii Rudolf Hykl, vystoupili též vedoucí velvyslanectví Maďarska a Polska. Následovaly prezentace národních turistických agentur a také hlavních sponzorů akce – letecké společnosti Turkish Airlines a zprostředkovatele železničních jízdenek po Evropě Rail Europe.
Ředitel kanceláře CzechTourism v Hongkongu Jan Urban představil Českou republiku jako zemi příběhů na cestě za historickými a přírodními památkami, ale také např. za lázeňskými či gastronomickými zážitky.
České subjekty, které prezentovaly své služby, zahrnovaly: Art of Travel, Eastern European Tours, Europe Express & East Europe Travel Service INT’L, Europea.travel, Fashion Arena Prague Outlet, Golden Praha, KOMPAS Praha, Pragia Incoming Agency, Adventura sr.o., Prague Boats a Premium Incoming DMC. V rámci B2B matchingu byly nabízeny jednotlivé zájezdové balíčky a také zvýhodněné ceny dopravy ze strany Turkish Airlines a Rail Europe. České firmy se snažily cílit vedle již tradičně oblíbených destinací jako Praha, Český Krumlov či Karlovy Vary, také na další česká města a regiony se zaměřením na lifestyle aktivity.
Prezentace byla podpořena nabídkou českých jídel, která po konzultaci s velvyslanectvím ČR připravil RitzCarlton.
V pořadí již čtvrtý ročník svým rozsahem potvrdil vzrůstající povědomí a zájem malajsijských subjektů z oblasti cestovního ruchu o země Střední Evropy a vše nasvědčuje tomu, že tento doposud největší projekt České republiky svého druhu v Malajsii naváže na úspěchy předchozích let.
Projekt byl financován z prostředků na podporu ekonomické diplomacie, na kterém se podílelo ministerstvo pro místní rozvoj a ministerstvo zahraničních věcí ČR.
Lenka Tomanová, Velvyslanectví ČR v Kuala Lumpur
sledujte nás na