česky  english 

rozšířené vyhledávání
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo

Turistická propagace ČR v Malajsii

(Archivní článek, platnost skončena 01.11.2022 / 20:09.)

Dne 25. října 2016 uspořádala agentura CzechTourism v hotelu Grand Millenium Kuala Lumpur propagační workshop pro malajsijské cestovní kanceláře s názvem Discover Central Europe, jehož cílem byla prezentace České republiky, Slovenska, Polska a Maďarska coby atraktivních turistických destinací. Českou republiku představil ředitel kanceláře CzechTourism v Hong Kongu Jan Urban. Stěžejní částí akce byl matchmaking s místními turistickými agenturami, kterým účastníci nabízeli připravené produkty a diskutovali o jejich přizpůsobení na míru potřebám lokálního trhu. České firmy tvořily většinu účastníků mise z výše uvedených středoevropských zemí. Workshop byl součástí Southeast Asia Road Show 2016, která dále zahrnovala Singapur, Bangkok, Jakartu a Manilu. Projekt byl financován z prostředků Visegrádské skupiny a řízen kanceláří CzechTourism Hong Kong.

Turistické prezentace se účastnilo šest českých firem, a to Abante, Art of Travel, Europea.travel, Dream Tours, Fashion Arena Prague Outlet a Europe Express Travel Service. Akci navštívilo přes 70 osob z malajsijské strany, které projevily zájem o navázání konkrétní obchodní spolupráce, jejíž výsledkem by mohlo být zahrnutí České republiky do jejich nabídky turistických cest.  

Akci uvedli proslovy velvyslanci zemí V4Visegrádské čtyřky v teritoriu,  České republiky, velvyslanec Rudolf Hykl, Polska velvyslanec Marcin Kubiak a Maďarska velvyslanec Attila Kali. Následovaly prezentace turistických agentur a hlavních sponzorů akce – letecké společnosti Turkish Airlines a zprostředkovatele železničních jízdenek po celé Evropě Rail Europe. 

Ředitel kanceláře CzechTourism v Hongkongu Jan Urban představil Českou republiku jako zemi historických památek a přírody a také jako atraktivní lifestylovou, lázeňskou či kulinářskou destinaci. V rámci B2B matchingu byly nabízeny konkrétní zájezdové balíčky a též zvýhodněné ceny dopravy se strany Turkish Airlines a Rail Europe.

Téhož dne večer se uskutečnila také další prezentace České republiky coby atraktivní turistické destinace v rámci série Travel Talk v komunitním centru MindSpace spoluorganizované ZÚ Kuala Lumpur za účasti 35 osob převážně z řad zájemců o cestování žijících v okolí centra. Akci uvedl VEÚ Vojtěch Hromek, následně ředitel kanceláře CzechTourism v Hong Kongu Jan Urban provedl účastníky krásami České republiky, a to jak v Praze, tak v regionech. Představeny byly také tradiční zvyky a oslavy, jako je kupříkladu stavění májky. V následné diskusi došlo i na specifika českého lázeňství oproti termínu lázeňství, jak je chápáno v Asii. Prezentace byla završena ochutnávkou české kuchyně, kterou sponzoroval ZÚ Kuala Lumpur.

Reprezentativní zastoupení českých firem na této akci, jakož i jejím předchozím ročníku ukazuje na setrvalý potenciál incomingové turistiky ze zemí regionu Jihovýchodní Asie. Vysoká účast malajsijských tour operátorů na matchmakingu pak osvědčuje rostoucí oblíbenost České republiky jako turistické destinace.

Mgr. Vojtěch Hromek, Velvyslanectví ČR v Kuala Lumpur

 

 Úvodní slovo Velvyslance ČR v Malajsii Rudolfa Hykla


Úvodní slovo Velvyslance ČR v Malajsii Rudolfa Hykla

 Prezentace ředitele kanceláře CzechTourism Hong Kong Jana Urbana


Prezentace ředitele kanceláře CzechTourism Hong Kong Jana Urbana

 ​Ředitel kanceláře CzechTrade Hong Kong Jan Urban prezentuje ČR v komunitním centru MindSpace


​Ředitel kanceláře CzechTrade Hong Kong Jan Urban prezentuje ČR v komunitním centru MindSpace