česky  english 

rozšířené vyhledávání
na_celou_sirku
Foto: Dermacol
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo

Kosmetika od Dermacolu roste v Malajsii na popularitě

Kosmetika od Dermacolu si v Malajsii rychle nachází oblibu, když staví na úspěšném modelu spolupráce s maloobchodní sítí drogerií Guardian. Během krátké doby se prodává již ve 160 kamenných pobočkách a vzhledem k tempu růstu expanze nesnižuje ze svých ambicí ani pro rok 2022, kdy se chystá proniknout na ostrovní část Malajsie – na Borneo. České výrobky péče o pleť, make-upy, barvy na vlasy, vlasové přípravky a další kosmetika se tak uplatňuje i na tomto vzdáleném a poměrně exotickém trhu.
 

Aktivity Dermacolu v Malajsii byly zahájeny v roce 2019, tedy bezprostředně před nástupem pandemie koronaviru, a svůj distribuční model bezprostředně spojily s významnou nadnárodní sítí maloobchodních prodejen drogistického zboží Guardian. Růst byl již od počátku dynamický, když již po roce, březnu 2020, se výrobky Dermacolu již nabízeli na více jak 100 prodejních místech. V současnosti lze nalézt tyto produkty ve více jak 160 obchodech, přičemž v prosinci roku 2021 přibyla mezi prodejny nabízející kosmetiku Dermacol i pobočka Guardianu v nejmodernějším a nejblyštivějším přírůstku retailové scény v Kuala Lumpur – Bukit Jalil Pavilionu.  O úspěchu a rostoucí oblibě tedy svědčí nejen fakt, že zboží od této, dnes již tradiční české značky, nabízí většina maloobchodních prodejen Guardianu, ale také prestižní ocenění pro nejlepší exkluzivní značku na jejich pultech  či nejlepší značku v online prostoru.

Do roku 2022 chce Dermacol vstoupit neméně aktivně a dle slov distributora pro Malajsii, generálního ředitele Wael Refaea z Alias Beauty Art Sdn. Bhd., se chystá proniknout na ostrovní část Malajsie, tedy na Borneo do států Sabah a Sarawak.

 

Dermacol

 

„Ano, konkurence je v tomto segmentu v Malajsii docela vysoká, nicméně s podporou silné a světově známé české značky, zde existují opravdové příležitosti. Děkuji také našemu velvyslanectví za pomoc, zejména při podpoře našich aktivit v teritoriu či zajištěním prezentací na různých akcích, jakkoli se stále potýkáme se spoustou výzev, jako například s tím, že nesmíme dávat testery na pult k vyzkoušení pro zákazníka. Doufám ale, že věci se v souvislosti s koronavirem budou do budoucna zlepšovat.“

Velvyslanectví České republiky v Kuala Lumpur oceňuje proaktivní přístup a cílevědomost značky české kosmetiky na malajsijském trhu. Vždyť s prvními krůčky pomáhala Dermacolu při komerčních výstavách a společné prezentaci právě naše ambasáda, a to již od prvních aktivit. Přejeme tedy Dermacolu dostatek entusiasmu, a aby i nadále rostla obliba české kosmetiky stejným tempem, jako doposud.

 

Milan Dostál, ekonomický diplomat, Velvyslanectví České republiky v Kuala Lumpur