česky  english 

rozšířené vyhledávání
na_celou_sirku
Foto: Kiwi.com
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo

Partnerstvím s Kiwi.com posiluje AirAsia nabídku letecké mobility v jihovýchodní Asii

Silný otisk v Malajsii zanechala česká značka Kiwi.com poté, co se stala strategickým partnerem Airasia.com. Tato významná letecká společnost totiž představila svou novou vizi značky prostřednictvím super aplikace ASEAN pro cestování a životní styl. S touto novou identitou se Airasia.com chce transformovat z digitální letecké společnosti na komplexní platformu životního stylu, která spojuje lidi s místy ale i lidi mezi sebou. A brněnští Kiwi.com jim k tomu pomáhají!

 

Platforma Airasia.com doposud nabízela cestovní produkty, nákupy, jídlo a odměny, zatímco Kiwi.com jako strategický partner poskytuje aplikaci pro lety do více než 3 000 destinací po celém světě. AirAsia využívá svou síť více než 400 destinací jako největší nízkonákladový dopravce v ASEAN, navíc pokrývá města kategorie druhé a třetí významnosti v rámci ASEAN. Díky komplexním letovým datům Kiwi.com tak propojí letecká společnost AirAsia ASEAN se světem, přičemž Evropa je klíčovým trhem.

Rajiv Kumar, vedoucí letového provozu na Airasia.com, k tomuto kroku poznamenal: „Rozšířením cestovní vertikály airasia.com tak, aby zahrnovala lety mimo AirAsia, narušujeme rozdíl mezi full-service a nízkonákladovými dopravci. Naše partnerství s Kiwi.com doplňuje naši nabídku letecké mobility jako elektronického prodejce zájezdů (OTA – online travel agent) a doplňuje strategickou spolupráci, kterou Airasia.com navázala s významnými evropskými a blízkovýchodními leteckými společnostmi.

"Prostřednictvím našeho virtuálního propojovacího produktu ve spolupráci s Kiwi.com jsme nyní schopni propojit ASEAN se světem se 700 leteckými společnostmi létajícími do 3 000 destinací po celém světě a vždy za zaručenou nejlepší cenu."

Generální ředitelka Airasia.com Karen Chan dodává: „Při obnově mezinárodního cestování a ekonomického prostředí musí být v tomto novém normálu cestovní ruch odvážný a kreativní. Airasia.com prosazuje spolupráci namísto soutěžení, aby se cestovní ruch rozvinul ještě více a silněji než kdykoli dříve. Naše partnerství s Kiwi.com nám pomůže nastartovat mezinárodní cestování.“

 „V současné situaci musí být cestovní průmysl při obnovování mezinárodního cestovního i ekonomického prostředí odvážný a kreativní. AirAsia.com upřednostňuje spolupráci před soutěživostí. Partnerství s Kiwi.com bude klíčové pro náš rychlý start v mezinárodní přepravě, hned jak se hranice znovu otevřou,” komentuje partnerství Karen Chan, ředitelka AirAsia.com.

 

Milan Dostál, obchodní rada, Velvyslanectví České republiky v Kuala Lumpur