english  česky 

rozšířené vyhledávání
na_celou_sirku
Foto: (@MZV)
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo

Česká firma EUHERE zaujala americké trenéry svým skládacím fotbalovým hřištěm

V kalifornském Los Angeles se ve dnech 11.–15. ledna 2017 uskutečnilo setkání celoamerické asociace fotbalových trenéru (National Soccer Coaches Association of America), které doprovázel i veletrh sportovního vybavení.

Firma Uher (v USA pod názvem EUHERE), která je předním českým výrobcem a dodavatelem florbalových a hokejbalových mantinelů, víceúčelových hřišť, badmintonových kurtů a sportovních povrchů, se na tomto veletrhu prezentovala svým unikátním rozkládacím fotbalovým hřištěm určeným školám a sportovním klubům zaměřeným na mládež. Jejich výrobek je revoluční – až už z pohledu jednoduché a velmi krátké montáže, skladnosti, výdrže či transportu. Je vyráběný v České republice za využití nejkvalitnějších evropských materiálů. Na veletrhu vzbudil zaslouženou pozornost.

GK Šepelák na návštěvě EUHERE

GK Šepelák na návštěvě EUHERE

Evropský fotbal patřil v USA dlouhodobě mezi minoritní sporty, nicméně trend se od 90. let 20. století výrazným způsobem mění a dnes představuje třetí nejrozšířenější kolektivní sport po basketballu a baseballu. Je to i sport, který je preferovaný generací mileniálů (lidé narození v 80. a 90. letech 20. století) a generace Z (lidé narození po roce 2000), stále častěji jej hrají i ženy a své nejvášnivější fanoušky má i mezi rostoucí populací Latinos.

Pro mladé Američany ve věku 12–17 let je dle ankety sportovního kanalu ESPN fotbal druhým nejpopulárnějším sportem po basketbalu, americké televizní kanály si pochvalují nárůst sledovanosti americké fotbalové ligy Major League Soccer i světových fotbalových událostí. Podle statistiky sportovní asociace U.S. Youth Soccer hraje fotbal ve školách 30-krát více dětí než před 40 lety.

Unikátní hřiště firmy EUHERE

Unikátní hřiště firmy EUHERE

Trendu si všímají i velké americké firmy a sponzoři sportu jako AT&T, Visa, Anheuser-Busch, Nike, Nestle, General Motors, Marriott, Allstate, Pepsi, McDonald’s, kteří stále častěji sponzorují fotbalové události a pomáhají financovat dětská sportoviště a zápasy.

Nástup evropského fotbalu v Americe sebou přináší nové obchodní příležitosti, které by neměly české firmy rozhodně opomíjet. Veletrh  National Soccer Coaches Association of America je dobrou příležitostí, jak se světu fotbalu v USA představit. 

Marino Radačič, ekonomický diplomat, Generální konzulát ČR v Los Angeles