Získání termínu k podání žádosti o zaměstnaneckou kartu
20.03.2019 / 04:15 | Aktualizováno: 09.09.2019 / 06:35
(Archivní článek, platnost skončena 08.09.2019.)
Termín k podání žádosti o zaměstnaneckou kartu (dlouhodobý pobyt za účelem zaměstnání) lze získat výhradně dle následujícího postupu.
Zájemci o objednání termínu pro podání žádostí o zaměstnanecké karty mohou postupovat výhradně tímto způsobem.
Žadatelé o schůzky na následující týden se budou i nadále registrovat každé pondělí od 11:00 (místního času), prostřednictvím e-mailové adresy visa_manila@mzv.cz
Upozorňujeme, že počínaje termínem 25. 3. 2019 se již nebude využívat alfanumerický kód, místo něj je do předmětu zaslaného e-mailu zapotřebí uvést POUZE jedinečné číslo cestovního pasu žadatele.
Na e-maily, které budou mít v předmětu zprávy uvedeny jiné informace než samotné číslo cestovního pasu a na e-maily, které budou doručeny do e-mailové schránky před zahájením objednávání (tedy před stanoveným dnem a hodinou) a na vícečetné e-maily zaslané jedním žadatelem nebude brán žádný zřetel a budou považovány za neplatné.
Každý žadatel může zaslat pouze 1 e-mail. V případě, že jeden žadatel zašle v daném termínu více e-mailů, bude z tohoto termínu objednávání automaticky vyřazen, a to i v případě, že e-maily budou zaslány z více e-mailových adres. Upozornění o vyřazení bude zasláno pouze na první zjištěný duplicitní e-mail žadatele. V případě, že bude zjištěna skutečnost, že žadatel již podal žádost o zaměstnaneckou kartu v minulých měsících a tato žádost je v řízení, bude jeho e-mail taktéž vyřazen z dalšího zpracování a považován za neplatný.
E-mail musí vždy obsahovat další identifikační údaje žadatele:
-
jméno a příjmení,
-
datum narození,
-
uvedení účelu pobytu: zaměstnání,
-
kontaktní telefon,
-
e-mail a
-
v příloze (nikoliv v textu mailu!) naskenovaná kopie datové stránky cestovního dokladu žadatele v .pdf formátu,
-
v příloze (nikoliv v textu mailu!) naskenovaný dokument prokazující účel pobytu, tedy podepsaná pracovní smlouva v .pdf formátu.
Bez uvedených náležitostí je objednávka neplatná a nebude na ni brán zřetel, resp. bude bez další odpovědi žadateli vyřazena ze zpracování.
Žádosti budou zpracovány chronologicky podle času jejich obdržení. Žádosti splňující veškeré náležitosti obdržené do naplnění kapacity budou zodpovězeny automatickým e-mailem a poté zpracovány do 7 dnů. Žádosti splňující veškeré náležitosti obdržené nad limit kapacity obdrží automatickou odpověď o tomto faktu a termín jim z důvodu naplnění kapacity přidělen nebude.
Přidělené termíny jsou neměnné.
Kapacita Velvyslanectví České republiky v Manile pro přijetí regulérních žádostí o zaměstnanecké karty (tedy mimo Režim Filipíny) je 6 žádostí týdně.
Neexistuje jiný způsob, jak požádat o termín k podání žádosti o zaměstnaneckou kartu. Na pokusy o podání žádosti o termín jiným než výše jmenovaným způsobem nebude velvyslanectví reagovat.