español  česky 

rozšířené vyhledávání
na_celou_sirku
Foto: Pilsner Urquell
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo

Slavnostní uvedení piva Pilsner Urquell na mexický trh

Velvyslanectví ČR v Mexiku uspořádalo společně se společností EUROCERVEZAS, dovozcem alkoholických nápojů ze střední Evropy, slavnostní koktejl při příležitosti uvedení piva Pilsner Urquell na mexický trh. Akce se zúčastnili mimo jiné zástupci obchodních řetězců a českých firem, členové krajanské komunity, reprezentanti mexické státní správy a diplomaté. Již během odpoledne došlo k prvním obchodním jednáním mezi dovozcem EUROCERVEZAS a firmami zajímajícími se o nákup piva. Do prodeje bude Plzeňský Prazdroj oficiální uveden v nejbližších dnech.
 

Ve středu 23. května 2018 se na Velvyslanectví ČR v Mexiku uskutečnil koktejl k příležitosti slavnostního uvedení piva Pilsner Urquell na mexický trh, který uspořádal zastupitelský úřad ve spolupráci se společností EUROCERVEZAS, která je dovozcem Plzeňského Prazdroje. Místní zástupce zvolil pro návrat plzeňského piva na mexický trh slogan „La rubia perfecta regresó a México“ (Perfektní „blondýna“ je zpátky v Mexiku). Slovo „rubia“ se v zemi používá jak pro světlé pivo, tak pro světlovlasou ženu.

Transparent na akci

Transparent na akci

Slavnostní akce se zúčastnilo kolem 140 osob, a to především zástupci restaurací a obchodních řetězců, ve kterých by se v budoucnu Pilsner Urquell mohl prodávat, diplomaté působící v Mexiku, reprezentanti českých firem na mexickém trhu, představitelé státní správy a členové české komunity. Již v průběhu odpoledne projevilo několik firem zájem o nákup piva, které by chtěly využít při vlastních propagačních akcích či veletrzích. Akci vhodně doplnila také účast mexických partnerů, kteří v průběhu odpoledne nabízeli ochutnávky klobás, vepřového kolena s hořčicí a chlebem, sýrů, kávy, grilovaných paprik, sušené šunky a drobných dezertů.

Hosté

Hosté

Úspěchu se akce dočkala i na sociálních sítích, jejichž prostřednictvím projevil zájem o dodávky piva další mexický obchod s delikatesami. Mezi další reakce patří např. „nejlepší zpráva týdne“, „nejlepší blondýna (světlé pivo) na světě“ a „kde je možné ji zakoupit“.

Proslov velvyslance

Proslov velvyslance

Plzeňský Prazdroj by se v příštích dnech měl začít oficiálně prodávat v řetězcích Liverpool, Superama a Chedraui, se kterými je proces vyřizování všech potřebných povolení ve finální fázi. Společnost EUROCERVEZAS zároveň usiluje o vstup do dalších celostátních obchodních domů i specializovaných prodejen a restauračních zařízení. V Mexiku bude pivo nabízeno v prezentacích 0,33 l a 0,5 l.

Autoři: Eva Tadlíková, ekonomický diplomat, Pavel Šára, asistent, Velvyslanectví ČR v Mexiku