česky  english 

rozšířené vyhledávání
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo

Objednání termínů pro podání žádostí o dlouhodobá víza a pobyty občanů Nepálu a Bangladéše

(Archivní článek, platnost skončena 19.10.2021.)

Pro objednávání termínů pro podání žádostí o dlouhodobá víza a pobyty občanů Nepálu a Bangladéše postupujte dle následujících instrukcí:

Tento rezervační systém slouží ke sjednání termínu pro podání žádosti o dlouhodobé vízum a pobyt občanů Bangladéše a Nepálu  (kromě žádostí o zaměstnanecké karty, dlouhodobá víza za účelem podnikání, dlouhodobá víza za účelem sezónního zaměstnání a dále všech žádostí, které nelze akceptovat dle aktuálně platného ochranného opatření MZ ČR)

Platí pravidlo 1 e-mail = 1 žadatel, objednávky na více osob v jednom e-mailu se rovněž nepřijímají.

Na e-maily, které budou mít v předmětu zprávy uvedeny jiné informace než samotné číslo cestovního pasu a na e-maily, které budou doručeny do e-mailové schránky longterm_bgd.npl@mzv.cz před zahájením objednávání (tedy před stanoveným dnem a hodinou) a na vícečetné e-maily zaslané jedním žadatelem nebude brán žádný zřetel a budou považovány za neplatné.

Nové termíny objednávání naleznete na této webové stránce.

Každý žadatel může zaslat pouze 1 e-mail. V případě, že jeden žadatel  zašle v daném termínu více e-mailů,  bude z tohoto termínu objednávání automaticky vyřazen, a to i v případě,  že  e-maily budou zaslány z více e-mailových adres.  Upozornění  o vyřazení  bude zasláno pouze na první zjištěný duplicitní e-mail žadatele.  V případě, že bude zjištěna skutečnost, že žadatel již  podal žádost  o dlouhodobé vízum či dlouhodobý/trvalý   pobyt v minulých měsících a tato žádost je v řízení, bude jeho  e-mail taktéž vyřazen z dalšího zpracování a považován za neplatný.

E-mail musí vždy obsahovat další identifikační údaje žadatele: jméno, příjmení, datum narození, kontaktní telefon a e-mail a uvedení účelu pobytu: studium, sloučení rodiny, atd.

Přílohou e-mailové žádosti musí být kopie následujících dokumentů:

naskenovaná kopie datové stránky cestovního dokladu žadatele (v pdf formátu),

naskenovaný dokument prokazující účel pobytu (např. rodný list, oddací list, potvrzení o přijetí o ke studiu)

Bez uvedených náležitostí je objednávka neplatná a nebude na ni brán zřetel, resp. bude bez další odpovědi žadateli vyřazena ze zpracování.

Žádosti budou zpracovány chronologicky podle času jejich obdržení. Žádosti splňující veškeré náležitosti obdržené do naplnění kapacity budou zodpovězeny automatickým e-mailem a poté zpracovány do 7 dnů. Žádosti splňující veškeré náležitosti obdržené nad limit kapacity obdrží automatickou odpověď o tomto faktu a termín jim z důvodu naplnění kapacity přidělen nebude.

Přidělené termíny jsou neměnné.

V měsíci září 2021 bude možno objednat termíny k podání žádostí na měsíc říjen, listopad a prosinec 2021 v počtu 30 žádostí.