česky  english 

rozšířené vyhledávání
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo

ČR posiluje své propagační aktivity v Indii

Dne 14. září 2017 byla v Mumbai slavnostně otevřena zahraniční kancelář CzechTourismu. Slavnostní inaugurace se zúčastnili mj. velvyslanec ČR Milan Hovorka, ředitelka České centrály cestovního ruchu CzechTourism Monika Palatková, hlavní šéf skupiny společností VFS Global pro Jižní Asii a Blízký východ Vinay Malhotra a další. Pobočka operovaná společností VFS Global funguje  od  února 2017 a byla otevřena v rámci akčního plánu agentury CzechTourism na posílení propagace České republiky v Indii, která patří mezi hlavní strategické trhy v regionu.
 

CzechTourism Mumbai 1


„Za posledních pět let se počet indických turistů přijíždějících do České republiky téměř ztrojnásobil. V roce 2016 jich do České republiky přijelo 67,5 tisíc. Podobně rostou i výdaje indických klientů. Považuji proto za důležité, abychom se na tento trh s velkým potenciálem cíleně zaměřovali,“ říká ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.

„Spolupráci s VFS Global jsme odstartovali již na konci roku 2016 a velmi se nám osvědčila. Jsem potěšena, že mohu při této příležitosti oznámit rozšíření našich společných aktivit do dalšího pro nás strategického teritoria – regionu Blízkého Východu. Dnes jsme uzavřeli smluvní partnerství, na jehož základě bude VFS Global v regionu realizovat několik propagačních akcí zaměřených na segment leisure i MICE“, uvedla Monika Palatková, ředitelka Czech Tourist Authority – CzechTourism.
 

CzechTourism Mumbai 2


Blahopřeji agentuře CzechTourism k otevření kanceláře v Indii. Trvalou přítomnost v jednom z nejrychleji rostoucích outcomingových trhů ve světě jsem dlouhodobě podporoval a jsem rád, že dnes mohu být přítomen slavnostnímu aktu otevření kanceláře. VFS Global je spolehlivým partnerem ve vízové oblasti a jsem přesvědčen, že partnerství CzechTourismu s touto společností povede k dalšímu zvýšení zájmu o Českou republiku“, okomentoval slavnostní chvíli velvyslanec České republiky v Indii  Milan Hovorka.

Indičtí turisté v České republice strávili minulý rok 162 tisíc nocí. Utrácejí zde nadprůměrně v porovnání s ostatními cca o 30 %, a to více než 4.000,- Kč na osobu a den. Typický indický turista navštěvuje Českou republiku v kombinaci s dalšími dvěma až třemi evropskými zeměmi, které navštívil již dříve. Právě na tento segment zkušených cestovatelů, kteří se zajímají více o kulturu než o nakupování a mají chuť objevovat nové věci, bude CzechTourism směřovat svou propagaci.
 

CzechTourism Mumbai 3


„Česká republika je mezi deseti nejrychleji rostoucími cílovými destinacemi indických turistů v Evropě. Do roku 2021 by měl počet výjezdů z Indie do regionu střední a východní Evropy vzrůst o 60 %. Tato příznivá predikce výjezdů potvrzuje, že založení naší širší působnosti v tomto teritoriu je krok správným směrem“, komentovala změny v síti zahraničních poboček ředitelka odboru zahraničních zastoupení, Klára Vysloužilová.

První velkou společnou akcí zahraničního zastoupení CzechTourism v Indii byla roadshow „Czech Republic – Land of Stories“, která se konala od 11. do 15. září 2017 ve městech Dillí, Bengalúru a Mumbai. Akce, jejímž generálním partnerem je letecká společnost Turkish Airlines, představila indickým partnerům turistické atraktivity a produktové novinky České republiky a umožnila navázat obchodní kontakty se sedmi zúčastněnými českými společnostmi, které se specializují na služby pro indickou klientelu.
 

CzechTourism Mumbai 4


„Rádi bychom, aby Česká republika nebyla vnímána jen jako Praha, ale chceme představit také nové regiony a produkty. V roce 2017, který je rokem baroka, jsme již indickým touroperátorům ukázali krásy jižní Moravy s nekonečnými vinicemi a bohatou kulturou včetně památek UNESCO. Rok 2018 bude pro celou Českou republiku dobou oslav, jelikož právě v roce 2018 uběhne 100 let od založení prvního samostatného státu a ústředním tématem budou památky a místa spjatá s touto dobou. Nemůžeme nezmínit rodící se fenomén pražských kaváren, velkých značek jako Baťa, Škoda nebo Tatra, ale samozřejmě i mnoha krásných tradic. Našim cílem tedy bude nejenom v rámci zářijové roadshow, ale i během našich aktivit v nadcházejících měsících ukázat jaké atraktivity a zážitky by si indičtí turisté v České republice neměli nechat ujít“, shrnul své další plány Arzan Khambatta, šéf nové kanceláře CzechTourismu v Indii.

Zastoupení CzechTourism v Mumbai realizuje propagaci České republiky v Indii jako atraktivní turistické destinace v srdci Evropy v souladu s oficiální marketingovou kampaní agentury CzechTourism, která od roku 2013 jednotně představuje Českou republiku jako zemi příběhů.

Kontakty:

E-mail: india@czechtourism.com

Telefon: +91 22 6718 9680

Adresa:

CzechTourism India
20th Floor, Tower A, Urmi Estate, 95
Ganpatrao Kadam Marg, Lower Parel (W)
Mumbai 400 013
Indie