česky  english 

rozšířené vyhledávání
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo

„Objev svůj vlastní "Bang Bang" příběh v České republice“ – propagační kampaň CzechTourism v multikinech v hlavních indických městech

Se zahájením „svatební“ sezóny v Indii byla v multikinech hlavních indických měst odstartována rozsáhlá propagační kampaň agentury CzechTourism, která s mottem „Objev svůj vlastní "Bang Bang" příběh v České republice“ navazuje na letošní nejúspěšnější bollywoodský megahit „Bang Bang“, natočený s hereckými hvězdami Hrithikem Roshanem a Katrinou Kaif v romantických zákoutích Prahy. Kampaň bude od 28.11.-26.12.2014 oslovovat v době vysoké návštěvnosti kin a tradiční sezóny konání svateb (prosinec-leden) k romantickým pobytům v České republice. Spoty o České republice v multikinech PVR Cinemas budou doprovázeny rovněž online kampaní největšího indického cestovního portálu Ezeego, který bude propagovat zájezdy do České republiky po dobu až tří měsíců od zač. prosince 2014 do zač. března 2015, kampaň Ezeego tak přesáhne svým záběrem i do propagace ČR pro hlavní letní turistickou sezónu r. 2015.

 

Rozsáhlá propagační kampaň připravená ZÚ Dillí ve spolupráci s CzechTourism, sítí multikin PVR Cinemas (největší provozovatel kin v Indii) a cestovním portálem Ezeego představuje zatím jednu z nejširších propagačních akcí na podporu cestovního ruchu do ČR. V průběhu kampaně bude v 6 multikinech v Dillí, Gurgaonu, Mumbaji, Bangalore a Kalkatě vysílán v 38 kinosálech před každým filmem 20s spot o České republice následovaný 10s reklamou cestovní kanceláře Ezeego s nabídkou romantických zájezdů do České republiky. Kampaň využívá vlny zájmu o film „Bang Bang“, jenž se stal letošním kasovním trhákem v indických kinech a aktuálně boduje i v indických TV. Načasováním do období sezóny indických svateb se kampaň zaměřuje na „honeymooners“ a zaciluje na tzv. druhou turistickou vlnu z Indie do ČR.

Spot o České republice vysílaný v PVR Cinemas prezentuje romantiku historické Prahy i exkluzivitu „shoppingu“ v Praze, je proto primárně zaměřen na svatební páry, hledající vhodné destinace pro své svatební cesty, oslovuje však i širší turistickou klientelu indických movitých rodin cestujících do ČR za historickými památkami, nákupy a čím dál více i tzv. „po stopách slavných hvězd“. Kromě „on-screen“ prezentace na plátnech multikin probíhá kampaň i formou „off-screen“ propagačních bannerů v lobby multikin umístěných strategicky vedle  kampaně hlavní herecké hvězdy filmu „Bang Bang“ Katriny Kaif. Spoty a reklamní bannery o České republice v multikinech PVR Cinemas budou doprovázeny rovněž online kampaní největšího indického cestovního portálu Ezeego, který bude propagovat zájezdy do České republiky po dobu až tří měsíců od zač. prosince 2014 do zač. března 2015, kampaň Ezeego proto přesáhne svým záběrem i do propagace ČR pro hlavní letní turistickou sezónu r. 2015.

Na letošní „zimní svatební“ propagační kampaň navíc naváže v příštím roce další reklamní kampaň o České republice, která bude v kinech PVR Cinemas lákat od února do března 2015 indické turisty k návštěvě ČR v hlavní letní turistické sezóně (květen-červenec). V této souvislosti je rovněž připravována spolupráce s leteckou společností Emirates, která by se měla stát hlavním sponzorem kampaně.

 

Galerie


CzechTourism BB kampaň