français  česky 

rozšířené vyhledávání
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo

Tisková konference Škody Auto na Velvyslanectví České republiky ve Francii

Francouzská pobočka Škody Auto uspořádala dne 26. února v prostorách velvyslanectví tiskovou konferenci věnovanou nové marketingové a obchodní strategii značky na francouzském trhu “GO 3000”. Konference byla určena odborným médiím v oblasti automobilového průmyslu. 
 

Ředitel Škody France, pan Lahouari BENNAOUM, představil nový tým pro marketing a prodeje, který bude novou strategii značky realizovat - ředitele marketingu Paula BARRACASE, ředitele pro prodeje pana Gillese LECHEVALIERA a ředitele záručních a pozáručních služeb Henry-Michela TURA.

Škoda je z hlediska prodejů 9. největší automobilkou v Evropě. Strategie značky ve Francii klade důraz zejména na modelové ofenzivě doprovázené nadstandardní zákaznickou podporou.