português  česky 

rozšířené vyhledávání
na_celou_sirku
Foto: © Dermacol Brasil
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo

Navzdory pandemii se výrobky společnosti Dermacol prosazují v Brazílii

Produkty české společnosti Dermacol jsou nyní oficiálně k dostání na brazilském trhu. Novým distribučním kanálem je v současné době dceřiná společnost Vero Dermacol Cosmeticos se sídlem v São Paulu.

Ačkoliv pandemie onemocnění Covid-19 představuje překážku pro české firmy v zahraniční, v případě společnosti Dermacol tomu tak není. Společnost úspěšně dokončila finální fázi registrace výrobků a záhy veškeré úsilí zaměřila na výhody internetového obchodu, on-line aktivity (informační tutoriály, křty nových kosmetických řad apod.) a kampaň na podporu profesionálů z kosmetického sektoru #beutysafe. Byl zaznamenán nebývalý zájem ze strany brazilských zákazníků, kteří upřednostňují kvalitu a kteří mají předchozí pozitivní zkušenost s legendární značkou.

Kosmetika společnosti Dermacol byla v minulosti okrajově přítomná na místním trhu skrze neoficiální distributory a mnozí profesionální maskéři si ji nechávali dovážet ze zahraničí. Současný brazilský distributor chce tuto situaci změnit a navázat na hodnoty i historii pražské firmy, ale zároveň vzít v potaz specifičnost brazilské poptávky. „Brazílie je jednou ze zemí s největší spotřebou kosmetických výrobků“ upozorňuje Simone Carvalho z Dermacol Brasil. Zároveň dodává, že internetový trh s touto kosmetikou pravděpodobně nezaznamená příliš mnoho výkyvů během případné krize.   

Podle generálního konzula ČR v São Paulu M. Sklenky make-upová značka Dermacol vznikla díky znalostem a v úzké spolupráci českých odborníků na líčení filmových a televizních hvězd ve filmovém studiu Barrandov  a dermatologických expertů z Ústavu lékařské kosmetiky v Praze. Obchodní značka si rychle získala přízeň českých klientů a současně úspěšně expandovala na zahraniční trhy. Licenci rovněž získal ke konci 60. let minulého století Hollywood pro líčení svých herců. Proto nepřekvapí, že slovo Dermacol se stalo v Československu synonymem pro make-up obecně.

Jaká bude budoucnost?

Klíčovým se stává rok 2021, kdy Dermacol oslaví 55 let od svého vzniku v barrandovských filmových ateliérech. Tuto událost plánuje připomenout i brazilský distributor řadou odborných i kulturních akcí, které budou odpovídat dlouhodobějším zájmům společnosti o místo na trhu. V současné chvíli probíhají v úzké spolupráci s Generálním konzulátem v São Paulu prezentační aktivity na podporu společnosti v Brazílii. Česká společnost Dermacol, která se proslavila v šedesátých letech uvedením jednoho z prvních krycích make-upů, vyváží aktuálně kosmetiku do více než 70 zemí světa.

Více informací na www.dermacol.com.br, facebookovém a instagramovém profilu.

Filip Vavřínek, ekonomický specialista, Generální konzulát České republiky v São Paulu.