português  česky 

rozšířené vyhledávání
na_celou_sirku
Foto: © Revista da Cerveja
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo

Ohlédnutí za marketingovými aktivitami z roku 2019

V rámci marketingového projektu byla publikována série reklamních sdělení a informačních článků o českém pivovarnictví v odborném brazilském časopise. Jedná se o druhý ročník marketingových aktivit, jejichž cílem je zviditelnit české firmy a české výrobky.    

Generální konzulát ČR v São Paulu ve spolupráci s Ministerstvem zemědělství ČR realizovaly marketingové aktivity na podporu ekonomické diplomacie s cílem zviditelnit české pivovarnictví. S tímto záměrem byly publikovány čtyři reklamní sdělení v časopise Revista da Cerveja (č. 41-43 a dále speciální číslo). Časopis, který je distribuován ve 21 brazilských státech, představuje významnou informační a komunikační platformu tohoto sektoru, která se zaměřuje spíše na odborníky a profesionály než na běžné konzumenty piva.

O projekt projevily zájem společnosti, které se zúčastnily veletrhu v Blumenau a přijaly brazilské podnikatele během incomingové mise do České republiky v roce 2019.

První reklamní článek byl věnován incomingové misi, čímž se zviditelnily především aktivity ekonomické diplomacie. Druhý článek byl věnován značkám českého piva, které jsou aktuálně dostupné na brazilském trhu či o trh mají zájem. Třetí článek byl zaměřen na technologie, suroviny a know-how – tímto způsobem se prezentovaly společnosti Bohemia Hop, Cheops, Contechin, Lindr, Sekado a Top Hop. Série reklamních článků byla uzavřena materiálem „Cervejas made in CZ“, který formou otázek a odpovědí představil neodmyslitelné charakteristiky české pivní kultury a navázal na předchozí mediální aktivity generálního konzulátu z roku 2018. 
Poděkování za iniciativu a pomoc při realizaci patří rovněž brazilské společnosti Bragente.  

Autor novinky PROPED: Filip Vavřínek

Galerie


Marketingový projekt