한국어  english  česky 

rozšířené vyhledávání
na_celou_sirku
Foto: Motionlab
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo

Úspěch české firmy Motionlab v soutěži Startupů v Koreji

Motionlab se jako jediný český startup probojoval do letošní mezinárodní soutěže K-Startup Grand Challenge v Jižní Koreji. Firma vyvíjející unikátní platformu pro video personalizaci se zařadila mezi vybraných 60 startupů z více než 2600 přihlášených, které podpoří přímo korejská vláda.

 „Postup do soutěže je velký úspěch, který chceme zúročit. Cílem je vybudovat v Korei strategickou základnu pro naši další expanzi v Asii.“ říká Radek Pšurný, spoluzakladatel Motionlab. Korejskou pobočku povede společně s Jindřichem Richterem. V případě postupu mezi 30 nejlepších může navíc Motionlab získat také výhru 120 000 dolarů.

 

Motionlab tvoří reklamní videa, na která se budete chtít dívat. Jsou totiž personalizovaná a mluví jen k vám. Za vývoj unikátní technologie získal Motionlab řadu startupových a marketingových ocenění. Českou technologii využívají velké reklamní agentury nebo značky jako HBO, KB, ČSOB, Česká spořitelna, ČEZ, Microsoft, Alza, O2, Notino, UNIQA nebo Home Credit. 

 

Za projektem stojí trojice spoluzakladatelů z Brna. Jan Sekerka (CEO) přinesl své zkušenosti s inovativními technologiemi získané ve společnosti Microsoft k Filipu Koubkovi a Radkovi Pšurnému, kteří působili ve světě video reklamy. Motionlab si své silné místo našel v rozmanitosti Evropy. Konkrétně ve velkém množství a různosti jazyků i přísným bezpečnostním standardům ochrany dat. Díky zkušenostem z Česka, kde v personalizovaných reklamních kampaních umí vyřešit pátý pád, diakritiku nebo různé tvary slov pro muže a ženy, získali výhodu oproti světovým konkurentům v expanzi na cizí trhy. 

 

https://www.motionlab.io

 

Pavel Kalina, Ekonomický diplomat, Velvyslanectví ČR v Soulu