česky  english 

rozšířené vyhledávání
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo

Česká piva zaujala ve Švédsku

Pět českých pivovarů představilo svá výborná tradiční a moderní piva v rámci „Českého pivního festivalu ve Stockholmu“, který proběhl ve dnech 4.–7. října 2021.

Díky marketingové aktivitě na podporu ekonomické diplomacie se ve Stockholmu prezentovaly přední české řemeslné minipivovary – Břevnovský klášterní pivovar, Albrecht, Clock Kocour záměrně doplněné o účast národního podniku Budějovický Budvar, který menším českým pivovarům na zahraničních trzích pomáhá se vstupem na trh.

Na propagační kampaň vedenou během měsíce září na specializovaných portálech navázala ve dnech 4.–7. října 2021 vlastní prezentační akce. Ta proběhla ve dvou restauracích ve Stockholmu v Baru Central a Soldaten Švejk, během níž zástupci zúčastněných českých pivovarů představili švédské veřejnosti a odborníkům více než 15 druhů tradičních i moderních českých piv. V segmentu B2B zaujala prezentace pozornost jak maloobchodního řetězce společnosti Systembolaget AB, tak zástupců importérů a médií. Zúčastněné pivovary a jejich výrobky představil známý odborník Jan-Erik Svensson. 

České pivní dny podpořily možnosti navázání nové exportní spolupráce a zároveň přispěly k budování povědomí a důvěryhodnosti zavedené české pivní značky na švédském trhu. Akce byla připravena Velvyslanectvím České republiky ve Stockholmu ve spolupráci s agenturou CzechTourism ve Stockholmu a Českým svazem minipivovarů. Hlavní financující institucí bylo Ministerstvo zemědělství České republiky.

Czech Beer Festival in Stockholm

Czech Beer Festival in Stockholm