english  česky  日本語 

rozšířené vyhledávání
na_celou_sirku
Foto: © CzechTourism Japan
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo

B2B roadshow cestovního ruchu v Japonsku

Tradiční B2B roadshow cestovního ruchu ČR se letos po zdrojových regionech v Japonsku v termínu 20. 9. - 25. 9. 2019 zúčastnilo několik partnerů, kteří měli možnost v doprovodu pracovníků CzechTourism Japan jednat a prezentovat se více než 100 místním profesionálům cestovního ruchu. Akce byla finančně podpořena z fondu Projektů na podporu ekonomické diplomacie (tzv. PROPED).

Prezentace se uskutečnily v celkem čtyřech nejvýznamnějších japonských městech (Tokyo, Osaka, Nagoya a Fukuoka). Hlavní propagovaný Jihomoravský region byl zastoupen městem Brnem, Centrálou cestovního ruchu Jižní Moravy a také společností Kiwi.com, což je dnes již celosvětově uznávaný letenkový vyhledávač. Po dlouhé době se v Japonsku prezentovala také organizace Prague City Tourism, jež se snaží rozšířit turisty navštěvovaná místa v Praze mimo hlavní centrum města, vzhledem k problému overtourismu. Jako zahraniční partner akce se k prezentujícím přidali také místní zástupci polských aerolinií LOT, kteří propagovali krátký doletový čas z Tokia do Prahy přes Varšavu.

Účast na prezentačních akcích cestovního ruchu v Japonsku má velkou opodstatněnost, neboť Japonsko dlouhodobě patří ke klíčovým asijským trhům z pohledu české incomingové turistiky. Japonská klientela, jakkoliv ještě zdaleka není kvantitativně na optimální úrovni, představuje v naprosté většině příslušníky střední a vyšší příjmové skupiny, kteří většinou cestují do zahraničí na delší zájezdy a neváhají si za kvalitu připlatit.

Letošní B2B roadshow splnila svůj cíl detailnější prezentace České republiky jako atraktivní a bezpečné evropské destinace. Prezentace regionů ČR a dalších poskytovatelů turistických služeb představuje vhodné doplnění tradičních cestovních itinerářů japonských klientů, které většinou z ČR zahrnují zejména Prahu a Český Krumlov, zřídka některé další známější destinace. Japonské cestovní kanceláře se v důsledku podobných prezentačních akcí již například začínají zajímat o detailnější informace o Jihomoravském kraji a tvoří delší balíčky, koncipované často jako výlety z Brna.

Stanislav Beneš, obchodně-ekonomický rada, Velvyslanectví ČR v Japonsku

 

Galerie


B2B Roadshow cestovního ruchu