монгол  česky  english 

rozšířené vyhledávání
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo

Inovace výuky elektrických pohonů

Projekt se týká modernizace předmětu Electric Drive v bakalářské etapě studia a předmětu Technological Processing Automatic Control v magisterské etapě studia.

Název projektu: Inovace výuky elektrických pohonů v bakalářské a magisterské etapě studia na Mongolian University of Science and Technology

Identifikační číslo:04/2012/09

Sektor:podpora vzdělávání

Místo realizace:Mongolsko

Doba realizace:2012 - 2013

Typ projektu: dotace

Realizátoři: České vysoké učení technické v Praze

Celkový rozpočet: 2 403 092,- Kč

Cílem je předat nejnovější informace z oblasti elektrických pohonů, které jsou vyučované na ČVUT v Praze, formou nových podkladů pro přednášky a vybraná cvičení profesorům a následně studentům Mongolian University of Science and Technology (MUST).

Oba předměty jsou součástí akreditace, kterou MUST obdržela, a jejich modernizace posílí úroveň evropského standardu.

Materiály vzniklé v průběhu realizace tohoto projektu seznámí studenty s moderními trendy v oblasti průmyslové automatizace a elektrických pohonů a přiblíží jim aplikace těchto moderních technologií v jejich budoucím profesním životě. Rozsah zahrne pohony stejnosměrnými motory, asynchronními i synchronními motory a širokou škálu technik řízení od logického řízení, přes programovatelné automaty až po kontinuální řízení včetně vektorového.

Studenti budou po absolvování výuky znát struktury moderních elektrických pohonů a jejich řízení. Budou schopni posuzovat technické parametry pohonů a jejich komponent, budou znát detailně funkce a obecnou obsluhu jednotlivých částí. Budou rozumět základním aplikacím a tím budou schopni vytvářet studie potřeb daného technologického procesu, specifikovat požadavky na zařízení i posuzovat nabídky dodavatelů.

Sekundárním, avšak neméně důležitým aspektem výsledků projektu je rozšíření odborných jazykových znalostí studentů, neboť materiály budou předány mongolské straně v angličtině s možností přímého použití ve výuce.