česky  հայերեն  english 

rozšířené vyhledávání
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo

Upozornění ohledně systému pro objednávání žadatelů k příjmu žádosti o dlouhodobá víza a dlouhodobé pobyty

Systém pro objednávání žadatelů k příjmu žádosti o dlouhodobá víza a dlouhodobé pobyty

 

  • Termín pro příjem žádostí o dlouhodobé vízum/pobyt je nutné si předem sjednat, a to výlučně zasláním e-mailu na tuto emailovou adresu: visa_yerevan@mzv.cz

  • Platí pravidlo jeden email  =  jeden žadatel a současně platí výjimka pro nezletilé děti, které budou podávat žádost o pobytové oprávnění spolu se zákonným zástupcem. Tyto nezletilé děti lze objednat v rámci emailu – objednávky termínu k příjmu žádosti o pobytové oprávnění zákonného zástupce.

  • Emailové žádosti o stanovení termínu k příjmu žádosti pro všechny druhy dlouhodobých pobytových oprávnění budou řazeny do jedné nekonečné fronty dle data, hodiny, minuty a vteřiny doručení do e-mailové schránky zastupitelského úřadu.

  • Stanovené termíny jsou pevné, nelze je měnit, a to ani ze strany žadatele, ani ze strany zastupitelského úřadu.

  • Na žádosti o změnu termínu pro příjem žádosti o pobytové oprávnění nebude zastupitelský úřad odpovídat. V případě zrušení termínu ze strany žadatele nebo v případě, že se žadatel ve stanoveném termínu nemůže k podání žádosti dostavit, nelze stanovit nový termín bez obdržení nové objednávky, tj. žadatel musí o nový termín požádat opět standardním způsobem.

  • Na každý měsíc může zastupitelský úřad v Jerevanu zaregistrovat maximálně 48 žádostí o dlouhodobé vízum/pobyt.

  • Kvóta pro příjem žádostí o  zaměstnanecké karty a dlouhodobá víza za účelem podnikání byla stanovena na 5 žádostí za 2 kalendářní měsíce

  • Povinné náležitosti objednávky

  • Emailová žádost o termín musí vždy obsahovat vyplněný jednotný formulář, kde budou uvedeny údaje, bez kterých bude e-mail vyřazen a nebude dále zpracováván:

  • jméno, příjmení a datum narození žadatele

  • číslo cestovního dokladu 

  • účel dlouhodobého víza/pobytu

  • kontaktní údaje žadatele: e-mail a telefon.

    Přílohou žádosti o termín osobního podání musí být

  • kopie datové stránky cestovního dokladu žadatele s fotografií a osobními údaji

  • kopie stránky dokladu prokazujícího účel pobytu (např. potvrzení o studiu, kopie rodného nebo oddacího listu, výpis z OR, výpis ze ŽR, první strana pracovní smlouvy aj.)

  • přílohy musí být zaslány ve formátu pdf.

    Bez výše uvedených příloh a při zaslání na nesprávnou emailovou adresu je objednávka považována za neplatnou a žadatel neobdrží žádnou reakci.