česky  հայերեն  english 

rozšířené vyhledávání
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo

Upozornění ohledně systému pro objednávání žadatelů k příjmu žádosti o krátkodobé Schengenské vízum

Systém pro objednávání žadatelů k příjmu žádosti o krátkodobé Schengenské vízum

  • Termín pro příjem žádostí o krátkodobé Schengenské vízum je nutné si předem sjednat, a to výlučně zasláním e-mailu na tuto emailovou adresu: consulate.yerevan@embassy.mzv.cz

  • Na žádosti o změnu termínu pro příjem žádosti nebude zastupitelský úřad odpovídat. V případě zrušení termínu ze strany žadatele nebo v případě, že se žadatel ve stanoveném termínu nemůže k podání žádosti dostavit, nelze stanovit nový termín bez obdržení nové objednávky, tj. žadatel musí o nový termín požádat opět standardním způsobem.

  • Povinné náležitosti objednávky:

  • jméno, příjmení a datum narození žadatele

  • číslo cestovního dokladu 

  • účel plánované cesty

  • plánovaný termín cesty do Schengenského prostoru

  • kontaktní údaje žadatele: e-mail a telefon.