english  česky 

rozšířené vyhledávání
na_celou_sirku
Foto: ZÚ Tel Aviv
Upozornění na článek Tisknout Zmenšit písmo Zvětšit písmo

Realizace účasti na veletrhu IMTM 2023 v Tel Avivu - PROPED

Ve dnech 14. - 15. února 2023 se v Tel Avivu konal mezinárodní veletrh cestovního ruchu IMTM 2023 (International Mediterranean Tourism Market), kde měla Česká republika svůj stánek. Cílem projektu bylo prezentovat destinaci Česká republika a nabídku služeb ze segmentu cestovního ruchu a souvisejících odvětví. Projekt reagoval na kontinuálně rostoucí poptávku izraelských turistů po cestování do ČR, po nabídce turistických atraktivit zejména v segmentech leisure a lázeňství. Stoupající poptávku potvrzují statistiky agentury CzechTourism, resp. Českého statistického úřadu. Růst klientely potvrzují i čeští podnikatelé – lázeňské resorty, hotely apod., kteří se na izraelské hosty mohli zaměřit v době Covid-19. Projekt byl zároveň vhodnou příležitostí pro obnovu před-Covidových počtů příjezdů do ČR a zároveň jako podpora existujícího leteckého spojení mezi Tel Avivem a Prahou.
 

Izrael je dalším teritoriem, kde agentura CzechTourism posiluje propagaci České republiky. Rezidenti této země vyhledávají nové neobjevené destinace, ve kterých upřednostňují především vysoce kvalitní služby za přijatelné ceny. Projekt byl koncipován jako platforma pro navazování obchodních partnerství mezi podnikateli z ČR a Izraele v oblasti cestovního ruchu, s kombinací účasti na odborném veletrhu cestovního ruchu, misí českých podnikatelů do Izraele a networkingového B2B setkání s izraelskými partnery v prostorách ZÚ. Dalším cílem projektu byla stimulace obchodních vztahů a aktivit mezi těmito státy.

Projekt byl realizován v úzké spolupráci ZÚ Tel Aviv, agentury CzechTourism a zúčastněných podnikatelů. Hlavním nástrojem byl společný stánek na veletrhu IMTM 2023 Tel Aviv v termínu 14. – 15. 2. 2023, koncipovaný pro několik českých firem, které o účast projevily zájem.

Akce představila české léčebné lázně, wellness, medicínský turismus, turistické cíle v regionech ČR, ale také nabídky pro rodiny s dětmi a jejich aktivní vyžití v přírodě.

Dále byl uspořádán networkingový společenský večer pro zúčastněné firmy za primárním účelem navazování a prohlubování existujících B2B kontaktů s izraelskými partnery.

Samotné akci předcházela spedice propagačních materiálů agentury CzechTourism do Izraele. Realizace a koordinace podpůrných aktivit v místě konání proběhla v úzké spolupráci ZÚ Tel Aviv s agenturou CzechTourism a lokálním partnerem – PR agenturou.

V rámci akvizice (pozvánek k jednání v rámci veletrhu i na networkingovém večeru) byly osloveny špičky trhu tour operátorů, s nimiž měly zúčastněné firmy příležitost k přímým jednáním a představením své nabídky. Akce dále zvýšila viditelnost České republiky i mimo obory, skrz které je v teritoriu tradičně vnímaná (lázeňství, fyzioterapie). Zúčastněné firmy měly příležitost poznat nejnovější trendy v oblasti propagace incomingové turistiky v zemi a proměňující se potřeby trhu v době post-COVIDové.

Letošní veletrh cestovního ruchu IMTM 2023 byl velmi úspěšný a o společný stánek České republiky byl velký zájem.